Stempel Kaartenshop Patricia

Stempel Kaartenshop Patricia

donderdag 24 juni 2010

Mijn eerste kerstkaartje 2010

Dit is mijn eerste kerstkaart die ik dit jaar heb gemaakt. De Magnolia stempel heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Het design papier is van de Action en de tekststempel van de Kruidvat. De witte ijskristallen heb ik van foam gemaakt en de zwarte ijskristal van doorzichtig plastic(plastic verpakking van de Neslabilities. De ijskristallen zijn van Spellbinders en die heb ik uitgestanst met mijn Big Shot. Daarna heb ik ze bewerkt met stempelinkt. Met de Cuttlebugmal heb ik nog een correspondentie papiertje geëmbost. De 2 sterretjes op de kerstengel heb ik bewerkt met Aleen's Paper Glaze voor een boller effect. Op de vleugeltjes en naast de andere sterretjes heb ik Stickles van Ranger aan gebracht. De rand van de kaart heb ik geborduurd met blauwe garen voor een ijzig effect.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je lieve reactie.
Lieve groetjes Patricia