Stempel Kaartenshop Patricia

Stempel Kaartenshop Patricia

zaterdag 11 september 2010

Sneeuw en ijs

Hoi lieve blogvolgers,

Hier weer een leuk kerstkaartje die ik van de week heb gemaakt met het nieuwe Pretty Paper Bloc van Marianne Design. De Traditionel Christmas PB-7027.
De stempel is een christmas toddler van vorig jaar, maar dat kan natuurlijk prima want je kleurt hem in de kleuren die bij het papier passen.
Ik kleur mijn stempels in met Derwent potloden.
De sterren en ijskristallen heb ik uitgestanst met mijn Bigshot en een Cuttlebug stansmal
De tekststempels zijn ook van Marianne Design.
De takjes zijn van de Martha Stewart takjespons
Het sneeuw effect op het jasje en muts heb ik met Aleen's Glitter Snow bewerkt.

Nog een fijn weekeind iedereen.
Lieve groetjes Patricia

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kerstkaartje! En een heel leuk effect met die nepsneeuw.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Patricia,

    Jij hebt gevraagd om een uitleg van een kerstkaart die ik op het blog van de Kaartenmakerij heb gezet.

    Hier is die dan,
    Ik heb een dub. Kaart van 12,5 X12,5 cm. genomen kan natuurlijk ook 13.5x13.5 cm.
    Daarna van de zelfde kleur een enkele kaart van 11.5 cm genomen.
    Een spelbinder in het midden uit gestanst.
    De enkele kaart op de dubbelen kaart gelegd en een tekst stempel met versa markt in het midden van de uitgestansde spelbinder gestempeld.
    Daarna met embosing poeder (goud) er over gestrooid en met de Heat tool laten smelten.
    De op leg kaart daar de cuttlebug gehaald en op de dubbele kaart geplakt.
    En klaar is je kaart.

    Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
    Zo niet mag je me altijd mailen.
    petra-iwan@ziggo.nl
    Ik meld mijn gelijk aan op jou blog.
    Zo kunnen we nog iets van elkaar leren.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Patricia,

    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt.
    Ik vind de spullen van Marianne Design ook erg leuk. Je kunt het zo leuk allemaal met elkaar combineren.
    Een super kaart vind ik het.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Patricia,

    Ik heb nog even op mijn kaart gekeken.
    Ik heb het opleg vel ook in 2 keer geembost.
    En dan op de rand waar het het smalst is zo dat je het bijna niet ziet.
    Bewoon even uit proberen.
    Ik ben benieuwd hoe die van jou word.
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je lieve reactie.
Lieve groetjes Patricia