Stempel Kaartenshop Patricia

Stempel Kaartenshop Patricia

dinsdag 2 november 2010

Veel Stempels Te Koop

Hallo lieve blog volgers,

Ik ben eens flink aan het opruimen gegaan en heb een heleboel clear stempels die ik wil gaan verkopen. Ik grbruik ze zelf niet meer, dus vind het zonde om ze hier zo te laten liggen. Dan gun ik ze liever aan iemend die er nog wel wat leuks mee kan doen.

Ik heb veel Marianne Design stempels te koop staan, maar ook van Tina Wenke, Magnolia, Mo Manning, Rachelle Anne Miller en Helz Cuppleditch. De Marianne Design stempels staan er al op. De rest volgt later nog.
Ga naar "Patricia's Koopjes" pagina op mijn blog.
De prijzen staan bij de stempels en zijn inclusief verzendkosten.
Geef even door welk nummer je wil, dan is het voor mij ook duidelijk.


Liefs Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je lieve reactie.
Lieve groetjes Patricia