Stempel Kaartenshop Patricia

Stempel Kaartenshop Patricia

donderdag 23 december 2010

Kerstkaartjes voor mijn collega's

Hallo allemaal,
Ik ben weer bezig geweest met het maken van ATC kerstkaartjes. Ik heb ze gemaakt voor mijn collega's. De kaartjes heb ik door verschillende cuttlebug embossing folders gehaald met mijn Big Shot. De kaartjes heb ik verder afgewerkt met creatables van Marianne Design.
Het was weer even een druk klusje, maar dan heb je ook wat. Ik heb echt leuke reacties van mijn collega's gehad. Kerstkaarten maken is ook zo verslavend. Straks moet ik weer afkikken. Mijn eerste kerstkaart had ik dan ook al in de maand juni gemaakt, want zolang tot december wachten kan ik niet.


Liefs Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je lieve reactie.
Lieve groetjes Patricia