Stempel Kaartenshop Patricia

Stempel Kaartenshop Patricia

dinsdag 4 januari 2011

Speciaal voor jou

Hoi Allemaal,
Hier een kaartje met DE nieuwe Marianne Design clearstempel van januari 2011.
Ik heb het Pretty Paper Bloc PB7029 gebruikt.
Het sierlijke randje is gemaakt met Martha Stewart pons Dolly Lace.
De randjes van het kaartkarton en designpapier heb ik bewerkt met Distress Ink Antique linen.
De rozet heb ik gemaakt van Creatables LR0129.
De bloem er boven op is ook van deze Creatables.
De middelste bloem is gemaakt van 2 papieren bloemetjes van Prima de E-Line en vastgezet met een brad.
De clearstempel is van de januari artikelen van Marianne Design CS0844

Ik hoop dat jullie het een mooi kaartje vinden.
Ik vind hem super.

Liefs Patricia

1 opmerking:

  1. Hoi Patricia,

    Wat een prachtige kaart! Je rozet ziet er schitterend uit en alle papiertjes passen perfect bij elkaar. Knap gedaan.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je lieve reactie.
Lieve groetjes Patricia