Stempel Kaartenshop Patricia

Stempel Kaartenshop Patricia

woensdag 25 augustus 2010

Gekocht op de Knotsgekke kaarten en scrapdagen


Jaja,
Wat heb ik toch weer een hoop gekocht he op de Knots gekke kaarten en scrapdagen in Zwolle.
Hier onder mijn lijstje met gekochten produkten:
- 3 zakjes Prima Flowers (ik koop meestal witte bloemen, die bewerk ik met stempelinkt, aquarelverf, Glimmer Mist, Stickles, theewater, embossing poeder, Shalks enz...
- 2 Creatable mallen van Marianne Design LR 0129 en LR 0130.
- 2 kartonnetjes met sier spelden.
- 1 paar snijplaat voor mijn Big Shot.
- Joy cutting en embossing set vlinders 6002/0027
- Distress ink Spun Sugar
- 2 pakjes borduurgaren van Nellie Snellen
- 2 embossing folders van Crafts-Too. Folder Snowmen en Boubles
- Pakje met 10 verschillende wit lint van Marianne Design Vintage Lace
- Bloemen pons 2,5cm om roosjes mee te maken.
- Martha Stewart pons Doily Lace. Ik weet het. Tis al een oudje, maar wilde hem heeeeel graag.
- 2 Marianne Design knipvellen VK-9514 en AK-0048
Zo, dat was alles wat ik heb gekocht. Tis nog best wel een aardig lijstje geworden.
Groetjes Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je lieve reactie.
Lieve groetjes Patricia