Stempel Kaartenshop Patricia

Stempel Kaartenshop Patricia

dinsdag 3 augustus 2010

Veel geluk samen


Dag lieve blog volgers,
Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor mijn opa en oma want die waren vorige week 56 jaar getrouwd. Ik heb het stel ingekleurd met Derwent color soft potloden. De stempel is van Stampavie Mo Manning.
De randjes van het correspondentie kaartje en het bruine papier heb ik bewerkt en be-inkt. Het design papier is van Marianne Design Vintage. De roosjes heb ik bewerkt met Stickles bruin net als de andere hoekejs van de kaart. De takjes zijn van een pons van Nellie Snelle. De tekststempel is van Kars.
Ik heb er veel voor gedaan om deze stempel van dit lieve en gelukkige stel in mijn bezit te kunnen krijgen. Hij was nergens meer te koop tot ik op een online webshop kwam en er gelukkig nog 1 van te koop was. Deze stempel is denk ik al een stempel van een oudere serie, maar ik vond hem zo lief.
Ik hoop dat jullie deze kaart weer leuk vinden en ik wil even zeggen dat ik heel erg blij ben met al jullie lieve reacties. Ik waardeer het echt heel erg.
Lieve groetjes Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je lieve reactie.
Lieve groetjes Patricia