Stempel Kaartenshop Patricia

Stempel Kaartenshop Patricia

vrijdag 13 augustus 2010

Knotsgekke kaarten én scrapdagen


Hallo allemaal,

Wie gaat er volgende week ook allemaal naar de Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen in Zwolle?
De Beurs is op donderdag 19, vrijdag 20 en zaterdag 21 augustus en ik ga zelf donderdag 19 augustus.
Ben wel erg benieuwd hoe het dit jaar weer is.
Waar ik zowiezo naar op zoek ben is:
- Kaartkarton
- Witte vierkante enveloppen
- Kaartenzakjes
- Bepaalde bloemen pons
En voor de rest neus ik gewoon rond en kom ik vast nog wel meer spulletjes tegen die ik weer niet kan laten liggen;)
Zijn jullie nog naar bepaalde dingen op zoek?

Ik hoor het wel van jullie en misschien tot donderdag op de Knotsgekke beurs

Lieve groetjes Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je lieve reactie.
Lieve groetjes Patricia