Stempel Kaartenshop Patricia

Stempel Kaartenshop Patricia

zondag 10 oktober 2010

Knipvel


Hallo allemaal,
Hier weer een leuk kerstkaartje die ik van de week heb gemaakt met een knipvel van Marianne Design van vorig jaar. Het gaat om knipvel AK0048
Ik heb het design papier ook van Marianne Design de Pretty Paper Bloc Scandinavian Christmas.
Verder heb ik een Martha Stewart pons met ijspegels gebruikt en de Marianne Design creatables LR0121.
De sneeuw die je hieronder ziet heb ik gemaakt met DecoArt Snow Pen van Rayher.
Eerst heb ik de vloeibare sneeuw met de pen aangebracht. Daarna heb ik een paar minuten de Heat Tool er op gehouden.
Eerst gaat de sneeuw opdrogen. Daarna word het bol doordat er lucht onder komt. Daarna word de bel zo vol met lucht geblazen dat hij knapt en er een gaatje in komt. Daardoor zakt de luchtbel weer in elkaar waardoor je de gebobbelde structuur krijgt.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden.
Nog een fijne zondag.
Liefs Patricia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je lieve reactie.
Lieve groetjes Patricia