Stempel Kaartenshop Patricia

Stempel Kaartenshop Patricia

woensdag 27 oktober 2010

Lady Charleston & Lady Elegant

Hallo allemaal,
Bij deze 2 mooie kaartjes heb ik creatables gebruikt van Marianne Design.
Bij de bovenste kaart heb ik de mallen LR-0139 en de achtergrondmal LR-0129.
Lady Elegant heb ik uitgestanst met vilt. Het design papier wat ik hiervoor heb gebruikt komt uit een oudere serie paperbloc namelijk de Eline's baby's paperbloc PB-7016. "Kom makkelijk" dacht ik. De zwarte kaart en het design papier heb ik geponst met een pons van Martha Stewart de Dolly Lace. Verder een bloemenstempel van de Kruidvat gebruikt en een tekststempel van Marianne Design.


Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van creatable LR-0140 Lady Charleston.
Ik heb een mal gebruikt van Nellie snellen en die heb ik eerst uitgestanst. Daarna heb ik hem overgetrokken en dus groter uitgeknipt. Ik heb uit het witte figuuthet meisje gestanst.
Ik heb correspondentiekaart gebruikt om dse achtergrond te embossen met een mal van de Cuttlebug. Het geëmboste gedeelte heb ik bewerkt met zwarte inkt.
Verder heb ik paperbloc van Marianne Design gebruikt de PK-9070 en een lintje van de Xenos.

Fijne dag allemaal nog en ik zou het heel leuk vinden als ik een reactie krijg.

Liefs PAtricia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je lieve reactie.
Lieve groetjes Patricia