Stempel Kaartenshop Patricia

Stempel Kaartenshop Patricia

woensdag 13 oktober 2010

Verjaardagskaart


Hallo allemaal,
Het papier is van Marianne Design Pretty paper bloc Old-Fashioned.
Het knipvel is van een knipvellenpakket van de Action.
De swirl is van Marianne design LR-0120.
Verder heb ik Dolly Lace pons van Martha Stewart gebruikt.
De randen van de groene kaart en het design papier heb ik bewerkt met Forest Green inkt van Stazon.
De tekststempel heb ik bewerkt met groene embossing poeder.
De kaart heb ik afgewerkt met 2 groene eyelets en bruine organza lint van de Xenos.
Een fijne avond nog allemaal.
Groetjes Patricia

4 opmerkingen:

  1. Lieve kaart zo, met die vogeltjes.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Patricia dat heb je erg mooi gemaakt.
    Mijn complimenten!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk!
    Leuk kaartje ook voor deze tijd van het jaar.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Patricia!!
    leuk zo met de vogeltjes.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je lieve reactie.
Lieve groetjes Patricia