Stempel Kaartenshop Patricia

Stempel Kaartenshop Patricia

vrijdag 16 juli 2010

Jij kan wel een opkikkertje gebruiken


Hallo allemaal,
Hier 1 van mijn opkikkertjes die ik van de week heb gemaakt.
Het design papier is van de Action. De achtergrond mal is van Nestabilities Fleur de Lis en heb hem geëmbost en de geëmboste delen heb ik bewerkt met groene shalks. De tekststempel is van Marianne Design EC0114 en gestempeld op Nestabilities Deckled Edge Classic Ovals LG. Het rantje van de nestabilitie heb ik bewerkt met groene inkt. Onder de tekststempel heb ik 2 bloemen gestanst en geëmbost en bewerkt met inkt van de creatable LR0128. Ik heb hierbij gebruik gemaakt van de grote en de kleine mal en heb ze met het zelfde design papier gemaakt als de achtergrond. En tot slot natuurlijk van de Opkikker knipvel AK0049 van Marianne Design de kikker uitgeknipt en in 3D op geplakt.
Laten jullie weer even een reactie achter?
Liefs Patricia

2 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,

    Wat een gezellige opkikker is dit geworden! Dat papier is super, mooie glitters er op, dat doet het altijd goed!! Leuk gemaakt!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie kaart patricia. Bedankt voor j bezoekje aan m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je lieve reactie.
Lieve groetjes Patricia