Stempel Kaartenshop Patricia

Stempel Kaartenshop Patricia

dinsdag 13 juli 2010

Mijn eerste Blog Awards



Hallo allemaal,
Toen ik net op mijn blog keek zag ik dat Wendy http://wendysscrapworld.blogspot.com een reactie had geplaatst op mijn laatst toegevoegde blog bericht en daar stond in dat ik maar snel op haar blog moest gaan kijken omdat er iets voor me klaar zou staan.
Dus ik gekeken en TADA wat zag ik? Ze heeft me 2 Blog Awards gegeven.
Dit zijn dan ook gelijk mijn eerste 2 Awards dus ben er extra blij mee.
Wendy, hartstikke bedankt.
Morgen ga ik mijn 2 Awards door deven, want ik ga zo naar bed toe. Het is alweer later dan ik dacht, maar dat is meestal zo als je met een kaart bezig bent. Dan let je niet zo op de tijd.
Weltrusten allemaal.
Liefs Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je lieve reactie.
Lieve groetjes Patricia