Stempel Kaartenshop Patricia

Stempel Kaartenshop Patricia

dinsdag 13 juli 2010

Kusjes


Hallo Allemaal,
Ik heb weer veel kaarten gemaakt.
In de afgelopen 2 dagen heb ik al weer 8 kaarten gemaakt.
Het gaat echt hard.

Gebruikte materialen:
- Stempel: Rachelle Anne Miller "Enjoy the moment
- Papier: Marianne Design PK9064
- Nestabilities: Labels eight
- Ingekleurd met: Derwent Coulor Soft potloden.
- Stempel rechts onder: is van de Action. Die heb ik met paarse inkt gestempeld.
- Tekst stempel: Is van Marianne Design "Vintage"
- De gele bloem is met tissues en een nestabilitie mal gemaakt. Daarna met gele inkt bespoten.
- De brad die op de bloem zit het ik gekocht bij hobbywinkel Zo-Wie-Zo http://www.zo-wie-zo.nl/
Het donker rode broekje en shirtje zijn bewerkt met At you Spica pen clear. Ook het lintje en haarbadje heb ik met deze pen bewerkt.


De vlinder heb ik eerst op papier gestempeld. Dit is een stempel van Truike Bron. Deze heb ik van een hobbybeurs.
Daarna heb ik hem bewerkt met Aleen's Paper Glaze en goed laten drogen.

Liefs Patricia

3 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,

    Zo hé, je hebt een heleboel kaartjes gemaakt, zeg! Wat goed!! Mooi, met die pennen met die glitters er in! En wat een leuke stempel is dat, zeg, wat een schattig stel zo! Erg leuk!!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Patricia!

    Wat een prachtig kaartje zeg! Heel lief ook dat stempeltje.
    Nou zo te lezen ben jij aardig druk geweest de afgelopen dagen haha. Leuk hoor, dan kun je weer lekker veel op je blog zetten.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi
    je kaartjes zijn prachtig
    vraagje ik vind je niet terug bij mijn volgers
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je lieve reactie.
Lieve groetjes Patricia