Stempel Kaartenshop Patricia

Stempel Kaartenshop Patricia

dinsdag 6 juli 2010

Tijd vliegt voorbij

Tijd vliegt voorbij,
Lettelijk en verguurlijk.
Voor ik het weet heb ik al weer een stapel kaarten liggen die ik vorige week heb gemaakt.
Dit is dan ook al weer mijn 413de kaart die ik heb gemaakt vanaf maart 2009.
Voor ik het weet zitten mijn kaartenbakken al weer over vol en zijn ze klaar om te verkopen.

Alles wat je op deze kaart ziet is van Marianne Design behalve het roze roosje want die heb ik gekocht bij Zo-Wie-Zo. Dat is een hobbywinkel hier in Apeldoorn waar ik (Te) vaak kom om leuke dingen te kopen. Ook kom ik er om mijn kaarten af te geven die ik heb gemaakt van hun materiaal, want ik zit in het Design Team van Zo-Wie-Zo.
Kaarten die ik voor hun maak kun je zien op de site van Zo-Wie-Zo www.zo-wie-zo.nl
Daar kun je het kopje Blogspots vinden en daaronder staan verschillende blogs waar leuke kaarten van mij en van de andere Teamleden op staan.
Dit zijn de sites. Ze staan ook tussen Mijn favoriete blogs.
http://every-daymoments.blogspot.com
http://zo-wie-zodesignteam.blogspot.com
http://zo-wie-zo-challenge.blogspot.com
http://ginettebos.blogspot.com
Ook heeft Zo-Wie-Zo een webshop waar gewoonlijk te leuke en verleidlijke artikelen op staan.
Veel kijk plezier.

Liefs Patricia

2 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia!

    Ik vind je kaartje heel erg leuk geworden! En wat goed dat je in het DT van Zo-wie-Zo zit!
    Ik ken dat winkeltje ook wel en ze hebben er inderdaad leuke spullen hoor.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Patricia,

    Wat leuk dat je bij mij volger bent geworden en mee doet met mijn candy. Wat maak je mooie kaarten, zeg! Ben gisteren nog bij Zo-Wie-Zo geweest, dus heb vast ook wat van jouw kaarten in het echt gezien, hi hi!! Leuk, zeg! Ik ben ook je volger geworden en ben benieuwd wat je voor nieuwe dingen gaat maken weer! Deze kaart is heel leuk, super met die quilt mallen, super gedaan!
    Fijne dag!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je lieve reactie.
Lieve groetjes Patricia